תשובות טרוויאן

נתחיל עם השאלה שלך

חפש בעזרת מענה על שאלות

כדי למצוא תשובה, בחר קטגוריה רחבה ואז קטגוריות מצומצמות, עד שהתשובה שלך תופיע למטה. במידה ואתה לא מצליח למצוא את התשובה לה אתה זקוק בעצמך, תוכל ליצור איתנו קשר בסיום.

יש לי שאלה לגבי...

עכשיו ניכנס לפרטים:

חפש בעזרת מפת האתר

האם אתה מעדיף לחפש בעזרת מפת אתר, כפי שהתרגלת לעשות באתרים החביבים עליך? אין כל בעיה, פשוט השתמש בניווט-מפת-האתר של תשובות כדי למצוא את התשובה שלך.

איזורים וכוחות עתיקים

בספיישלים השנתיים מאז 2015, המשחק מתרחש על מפת אירופה העתיקה המחולקת ל- 87 אזורים. בספיישל של שנת 2017, Fire and Sand, המפה קטנה יותר ומורכבת ממשבצות של 401 על 401, בניגוד ל-‫801 על 801 בגרסה הרגילה.

אזורים, התיישבות ושליטה

ישנם 87 אזורים עצמאיים שיכולים להישלט על ידי שחקנים. זה מאפשר להם לאסוף נקודות ניצחון ולהפעיל כוחות עתיקים (אוצרות).
אז, איך תוכל להשתלט על איזור? ראשית, הוא חייב להיפתח. זה קורה כאשר ל-5 הבריתות הגדולות באיזור יש אוכלוסייה של לפחות 4,000 ביחד באותו איזור. האוכלוסייה של בריתות אחרות, של שחקנים ללא ברית, שחקנים מורחקים וכפרים של הנטרים לא נלקחים בחשבון. כאשר איזור נפתח, הוא לא יכול להינעל שוב, גם אם האוכלוסייה יורדת מתחת ל-4,000. עם זאת, אם האוכלוסיה באיזור יורדת אל מתחת ל-4,000 הוא מפסיק לייצר נקודות ניצחון והכוח העתיק שבאיזור יפסיק לפעול.

ניתן ליישב כפרים חדשים רק באזורים הסמוכים לאזורים שנפתחו. החריג היחיד לכלל זה הוא כמה אזורים במרכז, בהם נוצרו שחקנים חדשים ושם תמיד ניתן ליישב כפרים חדשים.
אם אחת הבריתות באזור שנפתח מצליחה להשיג 50% מהאוכלוסייה (רק הכפרים של 5 הבריתות המובילות נספרים), היא תתחיל לקבל שליטה באיזור. זה לוקח 24 שעות. אם הם מצליחים לשמור על רוב, הם ישלטו באזור.
מידע על האוכלוסייה של כל איזור והחלק של חמש הבריתות המובילות מופיע בסטטיסטיקה>לשונית האזור ובשגרירות הממוקמת בכל איזור. שים לב שהטור "אוכלוסיית האזור" בסטטיסטיקה מראה את האכלוסייה של הברית המובילה באותו איזור, לא את האכלוסייה הכללית של האזור.

להלן סקירה של המכניקה אזורית:

מצב האזור כיצד להשיג השפעות
נעול כל האזורים מתחילים נעולים.


לא ניתן ליישב אלא אם כן האיזורים השכני נפתחו. ישנם כמה איזורים התחלתיים חריגים. זה אפשרי לייסד את הכפר השני באותו האיזור שבו נמצאת הבירה שלך.

נפתח חמש הבריתות הגדולות צריכות להשיג ביחד אוכלוסייה של 4,000 באזור. ניתן להתיישב ולהתחרות. לא יכול להינעל מחדש.
להתחרות אחת הבריתות חייבת להשיג יותר מ-50% אוכלוסיה מתוך חמש הבריתות הגדולות. האזור יכול להיפתח שוב אם הברית מאבדת את הרוב.
מובטח הברית הצליחה לשמור על רוב למשך 24 שעות ברציפות. חברי הברית השלטת יכולים להשיג את הכוח העתיק של האזור (אם יש כזה) והברית מקבלת נקודות ניצחון.


כוחות עתיקים ונקודות ניצחון

כל חברי הברית ששולטת באיזור יכולים להרוויח מהכוח העתיק של האזור, אם יש כזה. כדי להפעיל את הכוח העתיק השחקן צריך להחזיק בקופת אוצר ברמה 10 (לכוח קטן המקושר לכפר בודד) או 20 (לכוח המקושר לכל החשבון). אפשר להפעיל את הכוח בכל כפר; הוא לא חייב להיות ממוקם באזור של הכוח.
ניתן להפעיל כוח אחד בכל כפר, אבל רק כוח אחד יכול להיות בשימוש עבור כל החשבון. לאחר ההפעלה, הכוח יהיה פעיל למשך 24 שעות, לאחר מכן, ניתן להפעילו מחדש אם הברית עדיין מחזיקה באזור. הפעלה אחת ביום היא בחינם; כל הפעלה נוספת עולה 5 (לכוח עבור כפר) או 10 (לכוח עבור חשבון) זהב.
הכוח עלול להיות מנוטרל מסיבות הבאות:

  • אם עזבת את הברית
  • אם איבדת את הכפר בו הוא הופעל
  • אם הברית שלך איבדה את השליטה באזור שמחזיק את הכוח

כוחות עתיקים, למרות היותם שימושיים, הם לא היתרון היחיד של שליטה באזור. אם אתה רוצה לנצח, הברית שלך תצטרך לאסוף נקודות ניצחון. בכל יום בו ברית שולטת באיזור, היא מרוויחה נקודות ניצחון. הכמות תלויה באזור:

  • כוח ייחודי - 10 נקודות ליום
  • כוח גדול - 30 נקודות ליום
  • כוח קטן - 50 נקודות ליום
  • איזור ללא אוצר - 100 או 200 נקודות ליום

אין יותר כוח המקביל לאוצר גבירת המזל מהשרתים הרגילים.

הברית שאספה את מספר נקודות הניצחון הרב ביותר בסוף המשחק, היא שתנצח. הספיישל של Fire and Sand נמשך 200 ימים ואין פלאי עולם.

Codex Victoria

אם האוכלוסיה באיזור יורדת אל מתחת ל-4,000, הוא יפסיק לייצר נקודות ניצחון והכוח העתיק שנמצא בו יפסיק לפעול.

אין שינוי בכל הנוגע לכיבוש באיזור או הנעילה שלו, השינוי היחיד הינו בנוגע לנקודות הניצחון ופעילות הכוח העתיק.

דוגמא 1:

האיזור נפתח אך האוכלוסיה יורדת שוב אל מתחת ל-4,000.

  • בזמן שהאוכלוסיה מתחת ל-4,000, ברית משיגה מעל ל-50% שליטה באיזור.
  • הקפאת הכיבוש מופעלת, עדיין מופיע ההודעה כי "האוכלוסיה נמוכה מדי" באיזור.
  • האיזור חוזר ל-4,000 אולכוסיה.
  • הודעה על הקפאת הכיבוש מופיעה שוב.

דוגמא 2:

  • האיזור נפתח.
  • ברית א' כובשת את האיזור.
  • שחקן ב' משתמש בכוח עתיק.
  • האוכלוסיה באיזור יורדת אל מתחת ל-4,000.
  • ברית א' לא מקבלת נקודות ניצחון מהאיזור ולא יכולה להשתמש בכוח העתיק שלו.
  • הכוח העתיק מופעל אצל שחקן ב' ואינו מבוטל, אך אינו יוכל להפעיל אותו מחדש אחרי שיפסיק לעבוד.
  • האוכלוסיה באיזור עולה מעל 4,000.
  • ברית א' חוזרת לקבל נקודות ניצחון ויכולה שוב להפעיל כוחות עתיקים.

מפה


האם השאלה השאלה נענתה לשביעות רצונך?

כן   נייטרלי   לא