תשובות טרוויאן

נתחיל עם השאלה שלך

חפש בעזרת מענה על שאלות

כדי למצוא תשובה, בחר קטגוריה רחבה ואז קטגוריות מצומצמות, עד שהתשובה שלך תופיע למטה. במידה ואתה לא מצליח למצוא את התשובה לה אתה זקוק בעצמך, תוכל ליצור איתנו קשר בסיום.

יש לי שאלה לגבי...

עכשיו ניכנס לפרטים:

חפש בעזרת מפת האתר

האם אתה מעדיף לחפש בעזרת מפת אתר, כפי שהתרגלת לעשות באתרים החביבים עליך? אין כל בעיה, פשוט השתמש בניווט-מפת-האתר של תשובות כדי למצוא את התשובה שלך.

Tides Of Conquest - אזורים ונקודות ניצחון

בשרתי הספיישל השנתיים, המשחק לוקח מקום במפת אירופה העתיקה ומחלק אותה ל-87 איזורים. בספיישל של 2021, Tides of Conquests, נקודות הניצחון נשמרות בכפרים וניתן לצבור או להפסיד אותן.

איזורים, התיישבות ושליטה

כל אחד מ-87 איזורים עצמאיים יכול להישלט על ידי ברית, וכך לתת לכפרים שבאיזור נקודות ניצחון במהלך הזמן. בנוסף, חברי הברית יכולים להשתמש בכוחות העתיקים [אוצרות] שנמצאים באיזור.

 

אז, כיצד ניתן לשלוט באיזור? בתחילה יש צורך לפתוח את האיזור. זה קורה ברגע בחמשת הבריתות הכי גדולים שבאיזור יש לפחות 4000 אוכלוסיה ביחד באיזור ספציפי. האוכלוסיה של שאר הבריתות, שחקנים ללא ברית, או שחקנים בחופשה או שחקנים בבאן וכפריים נטאריים,  אינם נלקחים בחשבון.

ברגע שהאיזור נפתח, לא ניתן לנעול אותו שוב. אבל, אם האוכלוסיה צונחת מתחת ל-4000, אז האיזור מפסיק לייצר נקודות ניצחון, והאוצר הנמצא באיזור יפסיק לפעול.

 

יהיה אפשרי לייסד כפרים חדשים באיזורים שנפתחו או באיזורים שכנים לאיזורים שנפתחו.

היוצא מן הכלל היחידי לפה הוא מספר איזורים הקרובים למרכז שבהם נוצרים שחקנים חשים, שם תמיד ניתן לייסד כפר חדש.

 

אם ברית יחידה מצליחה להגיע ל50% מסך האוכולוסיה הנדרש לפתיחת איזור חדש [רק הכפרים של חמשת הבריתות הגדולות ביותר], הברית תתחיל לקבל שליטה על האיזור. זה לוקח 24 שעות בשרת רגיל, 16 שעות בשרת X2, ו-12 שעות בשרת X3. אם הם מצליחים להיות רוב, הם ישלטו באיזור.

 

מידע על האוכלוסיה שבאיזור שבו שולטים חמשת הבריתות שבטופ, מוצגת בסטטיסטיקות -בלשונית האיזור ובכל שגרירות הממוקמת באיזור. תזכרו שטור "אוכלוסיית האיזור" הנמצאת בסטטיסטיקות , מראה את האוכלוסיהשל הברית הממוקמת טופ 1 ולא את סך האוכלוסיה שבנמצאת באיזור.

להלן טבלה המסכמת את זה :

מצב האיזור

כיצב להגיע למטרה

השפעות

נעול

כל האיזורים מתחילים במצב נעול

לא ניתן להתיישב עד שהאיזור נפתח. ישנם מס' איזורים יוצאים מהכלל.

כמו כן, תמיד ניצן לייסד כפר נוסף בסמוך לבירה שלך.

פתוח

חמשת הבריתות שבטופ הגיעו ל- 4K אוגלוסיה באיזור

ניתן להתיישב שם, ואי אפשר לנעול בחזרה

שנוי במחלוקת

 אחת הבריתות צריכה להגיע ל50% מסך האוכלוסיה הנדרש על מנת לפתוח איזור. רק האוכלוסיה של 5 הבריתות שבטופ נחשבת.

אם הברית מאבדת את הרוב, היא יכולה לאבד את השליטה באיזור.

מאובטח

על הברית להחזיק ברוב במשך 24 שעות ברצף.

חברי הברית השולטת, יכולים להפעיל כוחות עתיקים שנמצאים באיזור [אוצרות] והכפרים שלהן יקבלו נקודות ניצחוןכל עוד סך האוכלוסיה הכוללת הוא מעל 4K.

כוחות עתיקים ונקודות ניצחון:

הברית השולטת באיזור מקבלת גישה לכוחות העתיקים הנמצאים באיזור. כל שחקן בברית יכול להפעיל כוח עתיק. על מנת לעשות זאת, השחקן צריך קופה 10 או 20 בהתאמה לסוג האוצר. ניתן להפעיל את הכוח העתיק בכל כפר. זה לא חייב להיות באותו האיזור בו הופעל הכוח.

אתה יכול להפעיל כוח עתיק אחד בכל כפר, אבל רק אחד מהכוחות העתיקים יכול להשפיע על כל החשבון. ברגע שהכוח העתיק הופעל  הוא משפיע במשך 24 שעות [בלי שום קשר למהירות השרת] הפעלה אחת ביום הינה חינם, כל הפעלה מעבר לכך תעלה 5 זהב [להשפעת כפר] או 10 זהב [להשפעת חשבון]

ניתן גם לנטרל את הכוח העתיק במקרים הבאים:

אם אתה פורש מהברית

אם איבדת את הכפר בו האוצר הופעל

אם הברית איבדה את הגישה לאוצר.

 

כוחות עתיקים, מעניקים בונוסים נוספים לשליטה באיזור. אם אתה רוצה לנצח, על הברית שלך לאסוף נקודות ניצחון. כל יום הברית השולטת באיזור זוכה בנקודות ניצחון כמות הנקודות המתקבלת תלויה אף באיזור:

  • כוח מיוחד – 400 נקודות ליום
  • כוח גדול – 1200 נקודות ליום.
  • כוח קטן – 1000 נקודות ליום
  • ללא כוח – 2000 או 4000 נקודות ליום

 

יתרה מכך, נקודות הניצחון הנצברות על ידי הברית מאיזור מסויים מתחלקות לכפרים שיש לברית באיזור הזה. כל כפר מקבל נקודות ביחס לכמות האוכלוסיה שיש לו  בהשוואה לסך האוכלוסיה שיש לברית באיזור הזה. כלומר, ככל שהכפר גדול יותר וככל שסך האוכלוסיה של הברית קטן יותר, סך נקודות הניצחון  של כל הברית נשאר זהה.

הברית שצוברת הכי הרבה נקודות ניצחון בסוף המשחק מנצחת.

השרת יארך 180 יום. מהירות X1, 120 יום במהירות X2, ו-80 יום במהירות X3.

 

להרוויח או להפסיד נקודות ניצחון:

נקודות ניצחון מתווספות לכפר ולא ניתן להוריד אותן. אבל הכפרים יכולים לעבור בריתו ולכן גם נקודות הניצחון יכולות לעבור בין הבריתות. הם גם יכולות להיהרס.

 

שינוי ברית

  • כאשר השחקן מחליף ברית, 50%מנקודות הניצחון של הכפר שלו נעלמות.

  • הצטרפות לברית לא תשפיע על סך נקודות ניצחון שהשחקן צבר.

 

מאחר ונקודות הניצחון של הבריתות הם הסיכום של נקודות הניצחון של השחקנים שלו, כאשר שחקן מחליף ברית, הברית הקודמת שלו מאבדת את כל נקודות הניצחון שלו והברית החדשה מקבלת 50% מנקודות אלו.

 

כיבוש כפר:

  • כאשר כפר נכבש מאותה הברית, כל נקודות הניצחון נשארות. בכפר והבעלים החדש של הכפר מקבל את נקודות אלו.
  • כאשר כפר נכבש משחקן מברית אחרת, 25% מנקודות הניצחון של כפר זה נעלמות. הבעלים החדש של הכפר מקבל את   75%  הנקודות הנותרות. לכן כיבוש כפר מברית אחרת [אפילו מאותה הקואליציה] משמעותה איבוד 25% מסך נקודות הניצחון.

 

הרס כפר:

  • שכפר נהרס, כל נקודות הנצחון שלו נהרסות.

 

מחיקת חשבון:

  • כששחקן מוחק חשבון, כל נקודות הנצחון שלו נמחקות. זה כולל מצב בו הנטארים השתלטו על כפר של שחקן שנמחק. לכפרי נטארים אין נקודות ניצחון.

 

איבוד אוכלוסיה לאיזור:

אם האוכלוסיה תרד מתחת ל-4K, האיוזר יפסיק לייצר נקודות ניצחון ולא תהיה גישה לכוחות העתיקים שבאיזור.

 

דוגמא 1:

האיזור נפתח אבל יורד מתחת ל4000 אוכלוסיה

 

  • מתחת ל4000 אוכלוסיה, הברית תשיג 50% שליטה באיזור.
  • מתחילה תקופת צינון ותוצג הודעה שיש "מעט מידי אוכלוסיה"
  • שוב מגיעים ל-4000 אוכלוסיה.
  • תקופת הצינון נפסקת.

 

 

דוגמא 2

  • האיזור נפתח.

  • ברית A משתלטת על האיזור

  • שחקן B משתמש בכוח עתיק
  • אוכלוסיה נופלת מתחת ל4000.
  • ברית A לא מקבלת נקודות ניצחון מהאיזור  והשחקן לא יוכל להשתמש בכוח העתיק.
  • לשחקן B עדיין יש כוח עתיק מופעל בכפר, זה לא מתבטל, הוא רק לא יוכל להפעיל את זה שוב .
  • אוכלוסיה שוב עולה מעל 4000
  • ברית A מתחילה לייצר שוב נקודות ניצחון ושחקנים בברית שוב יכולים להשתמש בכוחות העתיקים שבאיזור.

מפה

לחץ על המפה בכדי להגדילה

 

המפה מראה לנו את שדות הקרב בשרתי הספיישל השנתיים.. זאת אירופה העתיקה המחולקת לאיזורים. המפה מראה את כל האיזורים לפי הכוח העתיק הנמצא בהם – כל כוח עתיק בצבע אחר. אם הבדלים קלים בין כוח קטן/גדול/מיוחד

המפה אף מציינת את יצור נקודות הניצחון ליום לפי כל איזור.

 

אנחנו משתמשים בשמות הבאים לציון הכוחות העתיקים:

-          ארכיטקט – בניינים חזקים יותר

-          מגפיים – כוחות מהירים יותר

-          כפר נעלם – נקיקים ומטרות אקראיות

-          צפיחית – אכילת מופחתת של כוחות

-          בדולח – מרגלים טובים יותר

-          מחסן – מחסן ואסם גדולים

-          שבועה – אימון כוחות מהיר יותר

 

ניתן לראות פרטים נוספים על הכוחות העתיקים במאמר על כוחות עתיקים , ההשפעות זהות, אבל בשרתים השנתיים אין את אוצר הגבירה.


האם השאלה השאלה נענתה לשביעות רצונך?

כן   נייטרלי   לא